Proiectul CRED continuă seria workshop-urilor naționale „Atelierele CRED – Bune practici în educație”

Proiectul CRED continuă seria workshop-urilor naționale „Atelierele CRED – Bune practici în educație” 📣

De noi ateliere vor fi organizate în toată țara, în perioada martie – mai 2022, proiectul CRED continuând, astfel, seria evenimentelor naționale „Atelierele CRED – Bune practici în educație” organizate în colaborare cu fiecare Casă a Corpului Didactic (CCD) din România.

Primele două evenimente, din noua serie de 45 de workshop-uri, se vor desfășura vineri, 25 martie, fiind organizate de Casa Corpului Didactic Bucuresti și de Casa Corpului Didactic Vrancea.Atelierul „10 lucruri pe care le poți face în clasa ta pentru a fi un profesor de nota 10” va avea loc la Colegiul Național „Ion Creangă”, din sectorul 4 al Capitalei, iar workshop-ul „Valorificarea învățării în context nonformal în documentarea dobândirii competențelor din contextul formal” se va desfășura la Liceul de Artă „Gheorghe Tăttărescu” din Focșani.

Evenimentele au fost și vor fi găzduite în fiecare județ al țării și în București, cele 90 de workshop-uri fiind programate să se desfășoare pe parcursul a doi ani școlari.

🎯 Anul trecut, în perioada mai – iunie 2021, proiectul CRED a organizat prima serie de 45 de astfel de workshop-uri, din totalul celor 90 vizate și asumate în cadrul proiectului.

💡 La nivel național, în cadrul celor 90 de workshop-uri, este vizată participarea unui număr de 4.500 persoane, dintre care: personal didactic din învățământul preuniversitar primar și gimnazial – dezvoltatori de curriculum (inclusiv în format digital), autori de manuale școlare sau de alte materiale didactice (inclusiv în format digital), reprezentanți ai partenerilor sociali etc.

Fiecare eveniment are caracter interactiv, fiind urmărită valorificarea experienței participanților în implementarea curriculumului național centrat pe competențe-cheie. De asemenea, formatul facilitează reflecția participanților cu privire la condițiile de transfer de bune practici și la posibile arii de cooperare.

🗓 Până la finalul lunii martie sunt programate următoarele ateliere:

📍 26 martie – „Managementul pedagogic al trei tipuri de curriculum-problemă: evaluat, ascuns și nul” organizat de Casa Corpului Didactic Tulcea la Liceul Tehnologic „Brad Segal” din Tulcea;

📍 31 martie – „Valorificarea activităților extracurriculare și extrașcolare în dezvoltarea competențelor elevilor”, un demers al CCD București la Școala „Nicolae Titulescu”, din sectorul 1 al Capitalei;

📍 31 martie – „Aspecte aplicativ-practice ale Curriculumului național din perspectiva valorificării activităților extracurriculare și extrașcolare ca premise ale dezvoltării competențelor elevilor” organizat de CCD Gorj la Școala „Pompiliul Marcea”, din Târgu Jiu.

🍀 Succes tuturor organizatorilor și participanților și la cât mai multe schimburi de bune practici, într-o atmosferă colaborativă „marca Proiectul CRED”. #competentecheie#curriculumnational#workshopuriCRED#bunepractici

Previous Conferința internațională „DIMENSIUNEA EUROPEANĂ A ALTERNATIVELOR EDUCAȚIONALE ÎN CONTEXT FORMAL ȘI NONFORMAL”, 23 martie 2022